Sikkerhed og vilkår

Velkommen til TimefiXer – din sommerhusassistent. Herunder kan du læse om vores sikkerhed, vilkår og handelsbetingelser i forhold til at købe serviceydelserne som beskrevet på www.timefixer.dk. Siden vil løbende blive opdateret.


§1 Generelt

Alle spørgsmål vedrørende TimefiXers services eller omhandlende din specifikke bestilling bedes sendes på mail info@timefixer.dk. Husk at oplyse dit eventuelle referencenummer.

TimefiXer anvender kun personlige oplysninger i forbindelse med firmaets services og kalenderføring. Intet vil blive kommercielt misbrugt eller solgt til tredjepart.

TimefiXer anvender kun parfumefri og/eller svanemærkede husholdning- og rengøringsprodukter.


§2 Bestilling

Hvad sker der, når du har bestilt en tid eller oprettet et abonnement på tilsyn med sommerhuset?

§2.1 Servicepakker:
Din bestilling af services hos TimefiXer er godkendt, når du har modtaget en bekræftende mail indeholdende et referencenummer og detaljer vedrørende din bestilling.

Referencenummeret skal bruges ved al fremtidig kommunikation med TimefiXer vedrørende din bestilling.

TimefiXer har færdiggjort din bestilling inden den valgte tidsperiodes udløb. Du vil herefter modtage en bekræftende mail herpå.


§3 Services

TimefiXer udfører grundig rengøring som beskrevet i Den komplette pakke og Den store pakke. Derudover tilføjes følgende om servicen:

§3.1 Rengøring

Ydelsen omfatter rengøring af fem rum/værelser og derudover entré, hvilket i et typisk sommerhus udgøres af stue, to værelser, køkken samt badeværelse.

I sommerhuse med flere rum tillægges et ekstra gebyr på kr. 75.- pr. rum/værelse. Hvis dette er tilfældet, fremsendes i den efterfølgende mail med oplysning om endt ydelse en faktura med krav på ekstra tillæg. I mailen oplyses endvidere om detaljerne i forbindelse med betalingen af tillægget.

§3.2 Vask af sengetøj

Ønskes sengelinned, dyne og pude vasket i forbindelse med lukning af sommerhuset, oplyses dette i kommentarfeltet ved bestilling. Priserne for vask er: Sengelinned: kr. 40.- pr. sæt og kr. 250.- pr. dyne/pude.

§3.3 Indkøb

Indkøb af dagligvarer:
TimefiXer foretager indkøb i lokale supermarkeder nær sommerboligen eller sommerhuset, som er aftalt på forhånd. TimefiXer kan ikke drages til ansvar for udsolgte produkter, men vil forsøge at finde en anden, tilsvarende vare eller efter nærmere aftale.

Indkøb i andre butikker:
TimefiXer foretager indkøb i lokale butikker nær sommerhuset efter aftale. Vi kan ikke drages til ansvar for udsolgte produkter, men vil efter aftale forsøge at finde en anden vare.

For begge typer af indkøb skal køber enten ved bestilling eller ved senere mail oplyse TimefiXer om hvilke varer, der ønskes, og i hvilket supermarked eller butik varerne skal købes og leveres fra.

Efter indkøb sendes foto af kvittering på sms eller mail efter aftale. Straks herefter betales købesummen til TimefiXer via MobilePay på 4249 1100.

§3.4 Tilsyn med sommerhus:

Du bestiller sommerhustilsyn via kalenderen på hjemmesiden. Vælg en dato i den uge, du ønsker tilsynet påbegyndt. TimefiXer vil herefter foretage det første tilsyn i den pågældende uge op til den valgte dato. De efterfølgende tilsyn foretages i de tidsmæssige intervaller, du som køber har valgt.

Som bekræftelse på bestilling af tilsyn med sommerhuset modtager du efterfølgende først en automatisk genereret mail med informationer om din bestilling. Den næste mail indeholder en række praktiske spørgsmål omhandlende selve tilsynet. Denne mail forpligter køber sig til at svare på for at tilsynet kan udføres.

Efter hvert tilsyn fremsendes billeddokumentation via enten sms eller mail efter aftale. I tilfælde af uregelmæssigheder kontaktes kunden straks via telefonopkald eller sms alt efter uregelmæssighedens karakter. Herefter aftaler TimefiXer med kunden om eventuelle videre foranstaltninger.

§3.5 Nøgleoverlevering

I forbindelse med både servicepakker og abonnement på indendørs tilsyn er det nødvendigt, at TimefiXer modtager nøgler til boligen. Det er købers ansvar, at nøglerne kommer TimefiXer i hænde i rette tid inden udførelsen. Nøglen skal være os i hænde senest to dage (48 timer) inden ydelsen senest er aftalt til udførelse.

Nøglen kan overleveres på følgende måde: 1) Nøglen afleveres i drop-boks på firmakontoret, Undalsvej 3 i Kregme/Frederiksværk. 2) Nøglen sendes med post til firmaets adresse (afsender betaler). 3) Nøglen afhentes af TimefiXer på en på forhånd aftalt adresse (der tilføres ekstra gebyr på 149.- for afhentning i hovedstadsområdet).

Hvis du vælger at fremsende din nøgle til TimefiXer, gøres dette af sikkerhedshensyn i en foret konvolut el.lign. Alternativt kan nøglen på anden måde beskyttes. BEMÆRK: Udover nøglen skal konvolutten ikke indeholde anden information end referencenummeret, der tidligere er sendt på mail.


§4 Betaling

Betalingen skal ske via betalingsmodulet på hjemmesiden. TimefiXer benytter det anerkendte betalingssystem PayPal, hvor der kan benyttes alle i Danmark gængse kreditkort.

Efter betalingen er udført modtager køber to bekræftende mails for overført betaling: En bekræftelse fra TimefiXer om, at betalingen er modtaget og servicen eller tilsynet dermed kalenderført, og en bekræftende mail fra PayPal betalingsservice .

Betaling via MobilePay gælder kun i forhold til to af TimefiXers services. Husk altid at oplyse referencenummer ved betaling over MobilePay.

I tilfælde af, at et af de ovennævnte systemer ikke kan benyttes eller i andre særlige situationer, kan der efter nærmere aftale betales via bankoverførsel:

Danske Bank Erhvervskonto:
Reg nr.: 3409
Kontonr.: 0011909248


§5 Aflysning, fortrydelse og opsigelse

§5.1. Servicepakker
Når du bestiller vores servicepakker bemærkes det, at udførelsen tidligst kan ske to dage (48 timer) inden ønsket udførelsesdato.

Skulle du fortryde din bestilling, skal dette ske senest to dage (48 timer) inden aftalt dato og det fulde beløb bliver herefter tilbagebetalt. Såfremt aftalt service er påbegyndt eller afsluttet, bortfalder fortrydelsesretten dog.

Hvis du aflyser mellem 24 og 48 timer før, refunderes 50 % af det indbetalte beløb. Hvis aflysningen sker mindre end 24 timer før aftalt dato og tid, refunderes beløbet ikke.

§5.2. Tilsyn med sommerhus
I forbindelse med tilsyn af sommerhus tegner du abonnement for enten ugentlig tilsyn, tilsyn hver 14. dag eller månedligt tilsyn. Abonnementet kan til enhver tid opsiges med varsel i løbende måned.

Hvis du ønsker at udsætte et tilsyn, fordi du måske selv tilbringer flere uger i sommerhuset/-boligen, kan du afmelde et tilsyn med varsel inden for rimelig tid og senest inden det sidste tilsyn inden udsættelsen træder i kraft. Send en mail til info@timefixer.dk eller sms på 4249 1100.